Czy warto założyć kartę stałego klienta?

449

Wiele sklepów zarówno stacjonarnych jak i internetowych proponuje nam założenie karty rabatowej. Pozwala ona nam na wiele benefitów związanych z zakupami w tym sklepie. Rabaty procentowe, większe porcje jedzenia, czy darmowy produkt po zebraniu pewnej ilości pieczątek to bardzo kusząca opcja, zwłaszcza, że niemal nic nie kosztuje. Czy warto zatem założyć kartę rabatową?

Czy warto założyć kartę stałego klienta?

Tańsze produkty

Jedną z podstawowych celów założenia karty rabatowej jest niższa cena kupowanych produktów. Często pozwala to na kupno ubrań, jedzenia i wielu innych rzeczy po cenie mocno okazyjnej, co skutkuje zaoszczędzeniem pieniędzy, które wydalibyśmy na ten sam produkt. Wystarczy okazać kartę w momencie kupna przy kasie lub wpisać jej kod na stronie internetowej, aby cieszyć się z tańszych produktów i usług. Jest to bardzo proste i powoduje obniżkę cen, więc powinniśmy się na taką operacje zdecydować.

Magia w prostocie

Założenie karty stałego klienta w sklepie internetowym należy do rzeczy absolutnie banalnych. Wystarczy poprosić o to przy kasie i podać wymagane dane, lub samemu uzupełnić je na stronie internetowej. Po tym sklep wyda kartę rabatową do ręki lub wyśle ją pocztą prosto pod nasz dom. Nie jest to żadne poświęcenie, więc zdecydowanie warto jest poświęcić kilka minut aby regularnie otrzymywać profity z posiadania takiej karty. Niejednokrotnie w mniejszych sklepach karty stałego klienta są wydawane od ręki bez potrzeby uzupełniania żadnych danych. W takim przypadku decyzja okazuje się oczywista.

Respekt w sklepie

Posiadanie karty rabatowej często skutkuje lepszym traktowaniem przez obsługę. Wiedzą oni, że jesteś klientem, który regularnie kupuje ich produkty, tym samym przynosząc zysk i na pewno nie chcieliby, aby tak wartościowy klient przestał u nich kupować. Karta rabatowa jest swego rodzaju podziękowaniem za regularne korzystanie z usług danego sklepu i przynoszenie mu zysków. Jeden taki klient jest dla sklepu zdecydowanie bardziej wartościowy od kilku klientów kupujących w nim towary raz na ruski rok.

Za darmo!

Bardzo ciekawą opcją jest karta stałego klienta z miejscami na pieczątki. Kiedy zbierzemy wymaganą ilość pieczątek możemy liczyć na darmowy produkt, albo znaczącą obniżkę ceny. Jest to popularna strategia w różnych restauracjach czy fast foodach. Ma ona na celu zachęcić klientów do kupowania w jednym miejscu i nagrodzić ich za wybieranie ich produktów. Przecież nic tak dobrze nie smakuje, jak darmowa pizza czy kebab, nieprawdaż?

Źródło : https://eptimus.pl/

5/5 - (1)